Bara för att jag sa att jag tyckte att han var snygg...

                                            Datum: 2008-10-15 Tid: 21:57:25 Kategori: Blandat
Förut idag när jag stod vid ICA i Hjo så kommer en kille gåendes...

Inte vilken kille som helst, utan han som jag varit kär i den största delen av mitt liv. Är inte det längre dock, men det känns lite i hjärtat när jag ser honom. [ "Ser'n", snygg västgötska! ]

Trots att han kanske inte är den mest fagra människan på den här jorden, så tycker jag ändå att han ser bra ut. Något speciellt är det med hans utseende måste jag säga.

Detta sa jag till min familj vid köksbordet sen när vi åt. Mamma fick lite panik!

- DU KAN VÄL INTE TYCKA ATT HAN ÄR SNYGG? HAN ÄR JU JÄTTEPLUFFSIG OCH HAR ÖLMAGE!

Herregud tänkte jag, orka bry sig om lite fett?
Ölmage förresten, det har väl var och varannan människa nu för tiden. Inga fel med det. =D

Skallig, fet, utåtstående ögon, ja en massa grejer rabblade min familj upp om honom. Men vafan tänkte jag. Jag tycker väl som jag vill! :)


Fan vad underbart. Det skulle lika gärna kunna vara jag..
4 kommentarer                                                                                                                    
  FINA

Hej! :) Ställ gärna frågor om smink så svarar jag gärna =) Sov gott =)

2008-10-15 l 22:36:01
Blogg/hemsida: http://hellofina.blogg.se/
  jenilita

hahahahahahaha fan va bra:) tror du på änglar?

2008-10-15 l 22:50:19
Blogg/hemsida: http://www.blonditamedfotboja.se
  jenilita

det tror jag med:) kommer du köpa ett bling bling plåster då? hehe

2008-10-16 l 14:57:01
Blogg/hemsida: http://www.blonditamedfotboja.se
  Anonym

en bild på mig?? ;)

2008-10-16 l 22:06:08
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: