Digerdöden..

                                            Datum: 2008-10-23 Tid: 09:55:56 Kategori: Vardagslyx
Det är det vi arbetar med för tillfället i historian. Men nej, jag är hemskt ledsen. Jag kan inte.
Sist jag nämnde någonting om den sjukan för min hjärna så blev jag själv sjuk. Riktigt rädd var jag då.
Haha men nej vad fånig jag är, klart jag ska jobba med det. I sinom tid.

Har fortfarande inte lämnat in engelskan. Ska be Anton kasta ett öga på det innan jag lämnar in det. Jag vill ju inte skicka in ett IG-arbete 190 veckor för sent. Pinsamt -_-
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe tjejen på 192cm;D)

jag har inte heller gjort den än. ppppppppinigt :(

2008-10-23 l 12:44:55
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: