En fet liten bebis?

                                            Datum: 2008-10-07 Tid: 18:14:24 Kategori: Photoshop
Vädret idag har varrt helt fantastiskt. Synd att jag inte kan gå ut mer än i trådgården. Dock har datorn tagit upp större delen av dagen.

Stod inte ut med min fula spegelbild förut så jag ställde mig med musiken på högsta volym och pudrade på.
Kändes bra mycket bättre efteråt.

Men hey, tycker ni inte att jag ser lite ut som en svullen bebis på den här bilden?

Haha det finns vissa likheter.

Har varit så otroligt hungrig hela dagen. Ingen lunch, utan endast clementiner och typ, thé. I morrn får jag fixa ihop något. Kanske falukorv och makaroner.

Jag är uppspelt! Om endast några veckor skall jag färga håret blont. Jag vet redan nu att det antagligen kommer se otroligt roligt ut.
Fejk helt enkelt.
Vi får se helt enkelt. Jag måste prova i alla fall.

I morrn ska jag fota ÄNNU mer. Det är roligt när det väl går. Jag HOPPAS på lika fint väder som idag. Antagligen blir det regn, men det gör väl ingenting antar jag. Naturen kan ju vara fin i regn också.

Vi hörs sen! Puss på er <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

du ser ut som min lilla mellis<3

2008-10-07 l 18:48:48
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: