En händelserik förmiddag får jag lov att säga!

                                            Datum: 2008-10-10 Tid: 12:48:59 Kategori: Blandat
Hej bloggen

En ny Melinda skriver nu, känns det som.
Inte riktigt kanske, men en del saker har förändrats.
Ansiktet svider. Vet ni av vad? Av tårar. Jag har inte gråtit på flera månader, men nu, nu kom det. Det forsade ner över kinderna i säkert 20 minuter. I tjugo minuter satt jag där och hulkade och krampade framför fotografiet.
Varför ska jag ha så svårt för att gråta?
Hur som helst. Jag känner mig alltid lite lättad efteråt. När känslorna har sagt sitt.

Jag tar det från början;

Väckarklockan ringde 07:00 och jag var helt död. En timme senare skulle jag befinna mig hos tandläkaren så det var bara att stiga upp. Dock hade jag fått några sms under natten och jag tycker att det är så roligt så jag kan lika gärna skriva upp vår lilla konversation över mobilerna:

...
Sebastian: Nej det vill jag inte. Får sex när jag vill så jag hinner aldrig bli sugen.
Melinda: Haha dagens lögn!
Sebastian: Fråga Sabina, Isabella och min nyblivna kk från Torpa, Linda. :)
Melinda: Haha vem skulle vilja vara din kk?
Sebastian: I lördags sov Sabina och Mathilda över hos mig. Jag och Sabbe knullade som vanligt fast Mathilda låg och sov i soffan haha. :) Hon märkte inget för hon har inte sagt något på msn efteråt haha
Melinda: Vet inte om jag tror dig där du. :) Vad hände i så fall med: Jag har bara sex med den jag älskar och är ihop med? :)
Sebastian: Haha okej. Du skulle bara veta vem jag ska träffa på lördag efter hockeyn.;) Du skulle döda mig ;)
Melinda: Vem är det då? :P
Sebastian: Haha tro mig jag skulle va dum i huvudet om jag berättade det för dig. Jobbar, kan inte smsa mer.
Melinda: Haha är det så hemskt att du inte ens tänker säga? :P
Sebastian: [ Får MMS av honom med en bild på en naken tjej. Som vanligt.. ] "Här är Linda. Vi har haft sex 2 gånger bara men de e bara för att vi e nyblivna kk. Hon har precis gjort slut med sin kille. Vi har bara setts som kompisar innan. Jag älskar hennes bröst alltså."
Melinda: Jag tror inte på dig. :P Det där kan ju vara vem som helst. Jag tror inget förrän jag ser det! ;)
Sebastian: Okej då ska jag spela in oss ikväll me camen. Ska fan bevisa det. Addar dig på msn när filmen e klar och jag nyknullad.
Melinda: Ja GÖR det! Så kanske jag tror dig. :P Är det okej för henne att du filmar då? :P
Sebastian: Lätt att jag ska! Bäst att jag gör det i smyg för jag vet inte vad hon skulle tycka.
Melinda: Haha du är ju störd! :P
...

Det är ju inte var dag man börjar dagen med sådana sms. Vad hemskt. Vilken hemsk människa han är. Skickar nakenbilder på tjejer till sina ex för att visa hur duktig han är som klarar av att få ett ligg. Eller ja, flera då kanske. Usch, jag ångrar honom, GROVT.
Jaja, han får väl hållas. Jag mår inte dåligt av det i alla fall. Men jag undrar ändå vem det är han ska träffa. :P

Vart var jag nu då? Jo justde. Tog cykeln ner till tandläkaren och fick komma in direkt. Den tandläkaren jag har [ Kristin .] är helt underbar. Det är bara hennes plast som håller. Alla andra kan ju gå och dränka sig. Fick reda på att den första plasten jag någonsin satte in i munnen, sattes dit år 2006, i april. Det var ett tag sen. Lite av den sitter kvar än! Kan knappt tro det.
Aja, jag ser ut som en jävla galning i truten nu. Men jag vänjer mig antar jag. Eller så lossnar den snart. ^^
Smarthuvud som jag är så var jag säker på att ICA öppnade kl 8. Tänkte därför kila dit och köpa mig ett par clementiner.

Dock öppnade det inte klockan 8....utan 9. Gick då runt i Stadsparken i nästan 40 minuter och njöt av stämningen. Ankor som simmade omkring i en damm, den kyliga luften, träden osv. Synd att jag inte hade med mig kameran. Fick ta med mobilen istället. Syns ju knappt vad bilden föreställer.

ICA öppnade, jag köpte med mig 10 clementiner, lite lösgodis och lite kaningodis. Cyklade hem. Eller nej, jag gick hem och ledde cykeln samtidigt som jag snackade med Jim i telefon. I över 1 timme snackade vi om allt och ingenting. Mest om hockey kanske..Trevlig prick! =)

Sen kommer vi till mitt lipande.
Men hjälp. Jag känner mig som en ny människa när jag har, "lättat lite". Jag vet bara en enda text som passar till mina känslor just nu:

This goes out to someone that was
once the most important individual in my life
I didn't realize it at the time
I can't forgive myself for the way I treated you so
I don't really expect you to either..

Jag vet inte riktigt vad jag ska känna nu. Jag vill försvinna, men samtidigt är det som om en tyngd har försvunnit från hjärtat. Nåväl.
Jag måste tillägga en sak. Jag har hittat min själsfrände. =) Johan <3 :) Tack för att du finns underbara människa. <3
3 kommentarer                                                                                                                    
  Johan Gravsjö

Vi fann varandra =)... Tack för att du finns, jag älskar dej =) och du är en underbar människa <3

2008-10-10 l 13:04:21
  madde

hade hela studion mörkt med endast en lampa från sidan :) tack!

2008-10-10 l 15:10:39
Blogg/hemsida: http://missknox.blogg.se/
  Marie

jag kanske är jättekorkad nu.., men jag förstod inte, varför var du ledsen? :S

2008-10-11 l 23:56:08
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: