Från Gekås;

                                            Datum: 2008-10-26 Tid: 14:30:12 Kategori: Vardagslyx
Nu har jag suttit och fångat de mesta av de nyinköpta på bild. Dock är jag väldigt sjuk just nu vilket gör mig väldigt trött. Photoshopade bilderna till en början, men ändrade sedan bara storleken på dem. Hoppas det går bra ändå.
Here we go:



En brun väska (väldigt otydlig bild ser jag nu). 99 kr gick den på.
 Väldigt bra och användbar eftersom den är väldigt stor och rymlig. (Även om den ser liten ut)



Vit/brunt "skidställ" med bruna termobrallor. Sitter jättebra på och jag älskar det.
 Lätt att det var värt 299 kr.




En ny sminkväska och lite billig tandkräm. 70 kr för necessären.



En jättemysig, tjock polotröja som går ner över rumpan. Dvs att jag endast behöver leggins osv under.
Använde den igårkväll. Passar utmärkt nu på hösten.



En ny plånbok också. Lite roligare än mammas gamla. Ca 50 kr. I skinn (fejk antar jag)



Söta små ramar som jag tänkte sätta kort i på de jag gillar : ) 20 kr.



En hyfsat stor tavla på Elvis för 40 kronor.



Kamerastativ, 99 kr. Äntligen!



Ny tröja för 119 kr. Sitter som stulet.



Köpte på mig en massa kaninmat/godis.
Pappa var även och skaffade hem en bal hö och en bal halm förut.
Nu klarar hon sig över vintern! : )


Skinnhandskar för 99 kr. Behövliga nu i kylan.
En söt liten rosett också.



Nya kuddar till sängen. Fina. 100 kr tillsammans.




Det var nog det mesta. Tog inte kort på trosorna kom jag på, men det är inte mycket att se. Vanliga spets-hipsters, turkos och svart.
Jag tycker att jag fick rätt mycket ändå, trots att det inte gick på en förmögenhet. Det är så det ska vara. Billigt är bra.

Nu mina vänner ska jag alldeles strax styra mig själv mot Tibro. Jag är så nervös inför färgningen så det finns inte. Men äsch. Blir det dåligt, så är det ju bara att göra det brunt igen. Inte mer med det! : )

Jag bjuder på en bild på snygga mig:


SMIILE! ; )



2 kommentarer                                                                                                                    
  MATILDA

HAHA söt bild :D

2008-10-26 l 18:24:23
Blogg/hemsida: http://matildahammar.blogg.se/
  Emelie (den långe tjejen på 192cm;D)

förresten! DU! du kan ju sätta in en bild på mig å anton å dig i en ram ;D



å johan i en.



eller cajsa å marie ;)

2008-10-27 l 15:58:02
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: