Gissa vem som är hemma?

                                            Datum: 2008-10-14 Tid: 11:06:26 Kategori: Blandat

Solen skiner = Lycka
Det här är utsikten från mitt rum. Vacker? Nej inte direkt, men färgen på träden är ju rätt fina. Höstiga. Idag är jag hemma från skolan, mest för att jag inte ville kugga på provet jag har idag i Företagande. Fegt av mig va?
I alla fall. 14:30 ska jag vara på Hälsocentralen och kolla min mage. Undrar vad det är för fel på den. Den smärtar ordentigt då & då.
Dock inte idag, men den börjar väl snart gissar jag.
På torsdag har jag ett sjukt jobbigt prov i historia. Jag har inte ens öppnat boken, så det tänkte jag göra alldeles strax. Shit jag känner att jag ligger efter. Ska även ha läst ut engelskaboken tills på torsdag, har över halva kvar.
ÅÅH. Vilken panik jag fick nu.
Plugg, plugg, plugg

Ha en bra dag!

1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

melinda du har blivit gravid

2008-10-14 l 18:18:23
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: