Göra film på multimedian!

                                            Datum: 2008-10-13 Tid: 21:03:56 Kategori: Blandat

Jag skrev inte om multimedian förut va? Eller jo det gjorde jag nog om jag minns rätt.
Hur som helst, det här är min skiss. Skog, en stuga, en familj. Hans och Greta som ni givetvis ser. Haha bilden kanske är aningen otydlig, men lektionen var hyfsat rolig faktiskt. Underbart när det går mot ljusare tider. Vet ni en grej? Jag har syndat i år!
Häromdagen såg jag Kalle Anka på youtube. Den som visas på julafton. Idag drack jag julmust.

Är ni lika hemska som mig? Eller är ni snälla och lydiga? :)

1 kommentarer                                                                                                                    
  cajsa

längtar till julen;) <3

2008-10-14 l 10:41:39
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: