Höstlov!

                                            Datum: 2008-10-28 Tid: 12:58:49 Kategori: Vardagslyx
Goddag mina vänner.

Idag är en sån där dag då jag helst inte vill kliva ur sängen utan bara ligga där och må allmänt skitdåligt. Håret ser ut som jagvetintevad. Fult är det i alla fall. En blandning mellan orange och gult kan man säga.

Fingret är snäppet bättre, det blöder inte i alla fall. Massa smuts och skit i det, men det gör inget.
Sitter och lyssnar på This is the life för tillfället. Haha en riktigt härlig låt.

Mamma vet ännu inte om min hårfärg. Jag är rädd haha.

Jag ringde henne förut och frågade vart den nya hårfönen var, den som även har en liten tratt på sig. Då sa hon att jag skulle plugga hela dagen idag och alla andra dagar på lovet. (Inte riktigt men typ)
Men i morgon ska jag färga håret igen, det ska bli blont. Inte ska jag se ut som en jäkla apelsin inte. =D

Jag kommer dock inte följa mammas råd
utan istället åka till Cajsa senare och se klart filmen På smällen tillsammans med henne och Marie. Ska bli trevligt. Hoppas att jag inte smittar dem bara, känns som om jag redan har smittat Emelie och Anton med halsont och jag vet inte vad.
Jobbigt att vara sjuk hela tiden.

Haha alla är så hemskt negativa gällande min hårfärg. Och ja, med all rätt kanske. Men herregud. Man måste väl testa sig fram lite ibland? Inte alltid ha samma tråkiga färg bara för att man passar i just det.
Blir mitt hår nu så himla fult så färgar jag givetvis tillbaka det till brunt, men jag vill testa hela vägen först.

Inte ge upp nu när det är orange (som jag gjorde förra gången jag skulle blondera mig)

 [ Jag kan inte spela gitarr med mitt finger, det är hemskt. ]

Nu ska jag greja med några bilder i photoshop och lägga upp dem här senare.
Puss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: