I brist på annat :)

                                            Datum: 2008-10-05 Tid: 16:00:31 Kategori: Blandat

Namn: Melinda Andersson

Född: 4 februari

Hemstad: Hjo

Ögonfärg: Melerade

Hårfärg: För tillfället mörkbrun

Längd: 164 cm

Höger/Vänsterhänt: Högerhänt =)

Värsta ovanor: Äter ALLDELES för mycket godis tyvärr..

Stjärntecken: Vattumannen (=

Skostorlek: 38 - 39

Skilda föräldrar: Nix

Svagheter: Starka armar

Rädslor: Äckliga gubbar! :S

Mål för året: Året är snart slut, så inga alls.

Det första jag tänker på när jag vaknar: Fått något sms?

Mest saknade minnet: Min första kanin Abbis, saknar henne varje dag! :'(


FAVORIT

Färg: Svart & vitt & grönt (beror på i vilka sammanhang)

Mat: Tacos :)

Sport: Ridning, klättring

Djur: Alla djur =)

Godis: Nappar och lakrits =)

Affär: Gina Tricot och H&M

Låt: Beyond the pale!

Tuggummi: De mesta med Extra

Årstid: Sommar

Radiostation: Brukar bli Mix Megapol eller Rix FM

Parfym: Snor något från mamma ;)

Kroppsdel på det motsatta könet: Armarna !!


VÄNNER OCH LIVET

Vad jag vill bli när jag blir stor: Rik som fan =)

Hur jag vill dö: Som jag förtjänar :)

Min vän som är likast mig: Johan kanske? Nej jag vet inte :)

Vem som är mest högljudd: Jag? :)

Vem får mig att skratta mest: Emelie :)

Vem har jag känt längst: Typ, ingen.

Vem är blygast: Cajsa ;)

När grät jag senast: Några månader sen

Bästa känslan: Riktigt bra sex!

Värsta känslan: Ångra saker man gjort!

Vart jag vill bo i framtiden: Australien eller USA. Eller kanske Sverige? :P

Om jag fick ändra vad jag ville, vad skulle det vara: Hela min kropp :)

Hur länge kommer jag att leva: Jag är inte synsk ;)


HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: På riktigt? Ja :)

Blivit dissad: Nej, inte direkt.

Rymt hemifrån: Ja :O Jag kan knappt tro det själv.

Skolkat: Jag har 13 timmars olovlig frånvaro redan nu...:(

Tänkt på självmord: Jag var till och med inne på en sida en gång och läste om olika taktiker! ;)

Sovit utomhus: Ja :)

Gråtit i skolan: Hmm...japp när jag snubblade i trappan en gång och tappade andan x) Det var i 2:an..

Spytt i skolan: Ja! I ettan på gymnasiet. Kände mig illamående i klassrummet och fick springa till toan för att sedan spy ut...några svarta trådliknande saker.

Velat bli modell: Japp, men jag har insett att det är omöjligt =)

Varit otrogen: Nej :)

Gjort ngt dumt som du skrattat åt efter: Nej inte direkt. Dumma saker kanske, men inte skrattat sen.

Sett en död människa: nope..men döda djur :( oh inte vilka djur som helst...mina djur. Fan :(

Druckit alkohol: Ja

Använt droger: Nix. Inte än.

Ätit Sushi: Jag höll i den, sen la jag tillbaka den..

Stått på scen: Ja

Snattat: Ja

Retats: Alltid :)

Blivit nerslagen: Säkerligen


DU

Svär: Ofta, alltid, jämt.

Sjunger bra: Nix

Duschar dagligen: Ja nästan varje dag. Men låter håret vila.

Vill gå på universitet/högskola: Jo det skulle vara oerhört lämpligt faktiskt.

Vill gifta dig: Ja kanske, om jag hittar en person jag vill leva ihop med så.

Tror på dig själv: Nej. :(

Tycker att du är attraktiv: Faktiskt inte.

Kommer överens med dina föräldrar: Ibland. Brukar inte prata så mycket med dem längre.

Gillar åska: Ja jag tycker det är mysigt. Lite spänning :P

Spelar ngt instrument: Gitarr ibland, och lite piano.

Ber: till Gud? Ibland kanske, men ändå, nej.

Går till kyrkan: När Anton behöver gå på toaletten ja..

Sover med gosedjur: Faktiskt inte. Föredrar att sova själv faktiskt.

För dagbok: Bloggen? :)

Dansar i regn: Skum fråga. NEJ!

Sjunger i duschen: Om jag är ensam hemma :) Men det känns helt cp! :)


KAN DU

Gå ner i split: Nej, det kan jag inte. Men jag vill kunna.

Skriva med båda händerna: Egentligen inte. Det ser förjävligt ut om jag skriver med vänster.

Vissla: Japp, till och med busvissla! ;)

Blåsa en bubbla: Japp

Rulla tungan: Hmm, nej antagligen inte.

Kolla i kors: Japp, det ser ju inte direkt fint ut men :)

Nudda näsan med tungan: Nix! Knappt halvvägs. xD

Dansa: Skulle vara grymt kul att kunna. Lite buggsteg kan jag väl kanske trots allt.

Äta vad du vill utan att oroa dig: nope..


SENAST DU

Skrattade: Igår

Grät: Det minns jag inte. Några månader sedan tror jag.

Du såg film: Igårkväll :)

Tuggade tuggummi: Igår :)

Drog ett skämt: Det var nog igår också

Sjöng en sång: Haha, kanske i förrgår? :)


TROR DU PÅ

Liv på andra planeter: Jomen absolut! :)

Mirakel: Självklart! :)

Magi: Japp

Kärlek vid första ögonkastet: Japp :)

Gud: Ja :)

Satan: Säkert.

Spöken: Ja

Tomten: Hmm, lite osäker där.

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: