I forgot the smart ways to lie

                                            Datum: 2008-10-12 Tid: 18:48:20 Kategori: Blandat
Hej söta läsare

Iförd en riktigt stor, gul gammal tröja sitter jag här och försöker komma på något att skriva. Det är alltid den första meningen som svider mest. Vad ska man skriva? Bara själva "Hej" är ju jobbigt. Hur ska man formulera sig?
Hur som helst, här är jag.

Lyssnar på låten Underneath your clothes med Shakira. Rätt länge sen faktiskt, men den är ju riktigt skön.

Har precis tecknat lite, - för hand skall tilläggas. Är väl sådär-nöjd med verket, men det duger nog. Jag måste bli mer kreativ om jag ska klara av min lilla linje.
En tjej blev det (naken) med långt, stort hår som räcker ner till rumpan. Porrigt va?

Dagen har till största del tillbringats med Johan. Han kom hit och vi spelade lite gitarr och cynth. Jag försöker verkligen lära mig ska ni veta.
Gick sedan ut på en promenix och stoppet blev stadsparken. Tog en otroligt massa fina bilder där, som antagligen kommer upp här i bloggen lite senare.
Gick hem till Fabian och hämtade upp honom och tillsammans med Kling följde vi senare Johan till bussen.
Johan och hans broder Jimmy har klippt sig, -KORT. Helt underbart.
Fan vad snygga de är! <3

Nu ska jag fixa med bilderna jag tog, som jag lägger upp här om en stund! Ciao!
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

fått ritinspiration av sagan om lady godiva??

2008-10-12 l 19:23:21
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: