I think I could understand

                                            Datum: 2008-10-22 Tid: 10:14:11 Kategori: Vardagslyx
Klockan 11 fick jag en tid hos doktorn.
Jag ringde mamma och berätta om mina "små" besvär och sa att jag tyckte att det var pinsamt att jag hela tiden ringer dit. Men hon sa att det inte var någon fara.

- Mormor har varit där flera tusen gånger bara för att hon har en finne i örat...Du har ju i alla fall varit ordentligt sjuk!

Finne i örat?
Haha okej det var ju nästan töntigt faktiskt. -_-
If I were a boy med Beyonce har fastnat i min hjärna. Den är riktigt bra ju. Försökte mig på att spela den på gitarr alldeles nyss, men det fick inget vidare dock.
Jag börjar tappa mina "kunskaper" med gitarren eftersom bloggen tar all tid. Sorgligt.

Fy förresten. Jag drömmer en massa hemska drömmar om folk som står mig nära hela tiden. Usch. Snart sårar jag väl dem på riktigt...Hoppas inte det för allt i världen.

Nej, nu måste jag ta e kvick dusch innan jag ger mig iväg. Jag luktar apa.

1 kommentarer                                                                                                                    
  Jen

haha aa ja skrattar så ja dör! undra va som fick dom å känna att hon gått över gränsen?

2008-10-22 l 11:45:32
Blogg/hemsida: http://jenniferpettersson.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: