Idag ska jag blondera mig. BLONDERA MIG!!

                                            Datum: 2008-10-26 Tid: 02:39:50 Kategori: Vardagslyx
My friends,

klockan är extremt mycket känner jag. Ögonen faller ihop och snoret rinner. Jag är fräsch!
Ikväll har jag sett 3 filmer. Den första var Hitta Nemo, den andra var The mist och den tredje var Number 23.
Alla filmer var helt okej, den först -och sistnämnda har jag sett tidigare.
Riktigt läskiga filmer, eller åtminstonde så framkallar den sista väldigt många tankar. Det där med att allting i slutändan blir 23.
Johan kom ju på att allt som hade med honom att göra blev 23 på något vänster, men själv hittade jag ingenting. Allting blir istället 22 för min del. Haha illa.

Om bara några timmar så sitter jag där med färgen i håret. Har inte varit nervös innan faktiskt, men nu ikväll har jag haft en fruktansvärt bra hårdag/kväll att jag nästan tvivlar. Men nej, jag har bestämt mig, och jag har ju för fasen köpt hårfärg för 104 kr!
Hoppas att Anton/Emelie kan sin sak, men det tror jag nog. Emelie själv ska ju också byta färgen på håret. Ska bli spännande. Även lilla Ant kanske ska ändra sin, jag är inte säker på det än. Men jag tror jag hörde något om att göra det lite mörkare?!

Har inte tagit några bilder på mina införskaffade prylar än (kan ju bero på att jag nyss kom hem och det är mitt i natten) men det ska jag hinna med i morgon hade jag tänkt mig.
Har för övrigt på mig en av de nya tröjorna nu. Sitter som stulet. Verkligen värt 119 mannisar.

Mina finnar kryllar. De är överallt. Hakan, pannan, tinningen osv. Jag hatar dem. Måste sluta med foundation/puder. Men jag är ju ack så blek. Det är ju inte härligt alltså. Solarium funkar inte på mig. Tusan. Brun utan sol kanske?

Haha vill ni höra en äcklig grej?
Jag nös nyss fyra gånger så att hela datorskärmen är helt blöt. Haha fifan :P

Nej nu mummlar jag bara på om skitsaker känner jag. Sängen väntar. Eller nej förresten, jag måste lyssna på musik innan. Har fått en favoritlåt för tillfället.
This if life - Amy MacDonald

Åh vad härlig den är!

Vi hörs i morrn kära vänner.
Jag älskar er. <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

vilken tur att jag skickade den låten till dig så du fick höra den då;) <3

2008-10-26 l 07:31:49
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Emelie (den långe tjejen på 192cm;D)

hahahaah, det kommer bli så jädra mysigt :)

2008-10-26 l 09:47:29
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: