It's not true I had nothing on, I had the radio on.

                                            Datum: 2008-10-19 Tid: 17:07:15 Kategori: Blandat
Hej vänner

För en stund sedan kom jag hem från mina kusiner. Blev bjudna på en köttfärspaj som var jättegod. Till efterrätt var det också paj(!) fast en ananaspaj. Också den delikat.
Shit vad sjuk jag är.

Man märker på mig när jag är sjuk. Jag klarar inte av musik. Det gör ont att lyssna på den, det är bara en massa skrik. Usch, jag som älskar musik i vanliga fall.
Halsen smärtar som tusan, det är riktigt snoppigt.

Just nu vill jag bara lägga mig i sängen och stanna där för alltid. Slippa allt snack och allt oväsen. Fast det ska jag inte göra. Jag ska gå ner, göra i ordning thé ( T ), en macka, sedan gå upp till min säng och lägga mig och läsa. Har inte alls mycket kvar i min engelskabok nu så det känns bra.
Dock har Hanna i skolan redan berättat hur den slutar, men jag läser klart den ändå. Det förlorar jag nog ingenting på (förutom då en massa extra tid som jag kan plugga historia på istället..)

Usch, nu dör jag. [ Ursäkta min tråkiga dag!] Jag orkar verkligen inte vara sjuk såhär ofta. Alltid gått efter det här uttrycket: Varför leva om man inte är frisk?
Kanske låter dumt, men skulle jag få någon allvarlig sjukdom eller något handikapp av något slag skulle jag be någon att skjuta mig. Skulle inte palla leva och inte kunna göra något.
PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!
Jag vill inte vara handikappad :(

KRAM



0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: