Jag är en fallfruktsvegan!

                                            Datum: 2008-10-09 Tid: 21:31:02 Kategori: Blandat
Sitter och tittar på Tv för en gångs skull (!!). Höök heter programmet tror jag.
Samtidigt som jag gör detta grejar jag lite i photoshop. En massa justeringslager och svart/vita bilder osv. Roligt faktiskt. Även om det är lite jobbigt med endast touchpad. ^^
Jag bara måste se Debatten sen med Blondinbella. Ska ni se den?
Klockan 22 går den i alla fall.

BIG KISS
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: