Jag saknar doften av stall!

                                            Datum: 2008-10-09 Tid: 22:29:29 Kategori: Blandat
Ni kan inte ana!

Jag älskar hästar, jag älskar landet.
Dock har jag inte suttit på en häst på över 1 ½ år nu. Det är skandal.
Förut när jag låg med datorn i knät i soffan kom den där doften av stall fram i min näsa. Jag vet inte varför, men förstå hur sugen jag blev på att rida. Av att bara vara i närheten av hästar.

Den enda doften som kan liknas vid ett stall är den som dyker upp när jag matar Ella. Hö. Underbart. Finns det något bättre än att bara köra ner näsan i en massa hö och bara vara där. Näe, jag tror fan inte det. =)

I morgon ska jag till tandläkaren, - IGEN. Klockan 8 på ska jag vara där. Otroligt tidigt om ni frågar mig. Jag som ville ha lite sovmorgon för en gångs skull. Men plast ska dit. Blod ska sprutas och munnen skall sköljas med äckligt tandläkarvatten. Blä. Jag vil egentligen inte.
Plasten kommer ändå försvinna några timmar efter.

Nu ska jag lägga mig och läsa Looking for JJ. Känns inte som om jag kommer någon vart. Tyvärr.
Sov gott.
Puss!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Jim

Oh, jag visste inte ens att du hade ridit :) Det är bara att börja igen :D

2008-10-09 l 22:45:26
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: