Måndag - hemma

                                            Datum: 2008-10-06 Tid: 11:14:48 Kategori: Blandat
God morgon :) Eller god förmiddag kanske?

Hur som helst. Här sitter jag endast iförd ett linne och har precis druckit en kopp thé och fått i mig en macka.
Igår kände jag mig febrig hela dagen, gick runt och kallsvettades och mådde allmänt skit. Därför fick jag stanna hemma från skolan idag för mamma.
Svenskan blev klar igår! L Y C K A !!
Runt 6000 ord blev det allt som allt. Jag hoppas verkligen att jag får VG eller mer. Det är färdigt i alla fall, dock inte inskickat! Ska göra det nu! :P


Usch, sådär. Nu är det inskickat!
Trots min dåliga fysik idag ska jag ändå flytta över Ella till vinterburen. Hon fryser väl snart pälsen av sig i den där sommarburen. Stackars gumman! "/ Men nu blir det värme igen. Isolerade väggar och en massa halm.

Folk dör som flugar förresten. Dock går det en massa rykten, så man ska inte lita för mycket på vad människor snackar om. Men hoppas för guds skull att hon inte var Hjobo. Folk dör verkligen som flugor i Hjo, unga människor! =(

Inatt hade jag en sån där sexdröm igen! De kommer lite då & då. Den här gången var det med Timo Räisänen. xD Hahahhahaah! Aja, jag drömmer VERKLIGEN om det jag snackar om på dagen innan. Läskigt det där.

Ha det bra nu så skriver jag mer senare! Puss på er! <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

hoppas du mår bra snart! saknar dej<3

2008-10-06 l 15:21:25
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: