Matakuten

                                            Datum: 2008-10-06 Tid: 22:12:02 Kategori: Blandat
Såg precis på Matakuten. Tittade ni på det?

3 kockar som befinner sig på 3 olika skolor och ska se över skolmaten och försöka förbättra den. Min favoritkock än så länge är Paul, vilken underbar människa. Snackade mycket med barnen och så vidare. Sådant gillar vi. De anda brydde sig bara om sina fröer & sallader, sådant som barn faktiskt inte äter.

Det känns som om jag verkligen ligger efter i skolan. Det känns inte alls bra det.  Riktigt jävla illa om jag ska vara ärlig.
  • Inlämning i webbdesignen som jag inte ens har börjat med.
  • Historiaprov på torsdag som jag inte har börjat läsa på än. Har knappt någon aning om vad det handlar om.
  • Läsa en jäkla massa sidor i den engelska boken Looking for JJ. Knappt börjat med den heller känns det som.
  • Ta reda om en massa fakta om en författare i svenskan.
Usch. Har nog lite panik tror jag. Dock känner jag aldrig av om jag är stressad, utan tar det bara lugnt. Tar det piano som man kallar det. ;D
Tyvärr tror jag att stressen visar sig hos mig förr eller senare. Antagligen bryter all stress ut samtidigt och bildar någon hemsk sjukdom. Blä.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite ur den engelska boken. Jag måste ju komma någon vart med någonting i alla fall.
Ni får ha det så himla bra.
Mår ni dåligt kan ni ju alltid titta lite på bilden nedan på snyggingen. Eller är det bara jag som älskar hans utseende? Nej fy på mig, nu är jag sådär ytlig igen. Det är inte bra. Men å andra sidan. Jag känner inte snubben, så vad annars ska jag gå på? :)

Sov så gott nu mina små änglar.
Jag tycker om er allihop! <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: