Missan = fet bondkatt?

                                            Datum: 2008-10-15 Tid: 21:48:49 Kategori: Sjukt/roligt
Mamma berättade förut om en grej som hände på hennes jobb idag.

Personalen satt och diskuterade vad de hade för katter, och vilken ras det var på dessa. Givetvis hade de flesta dyra raskatter som de hade hämtat på flygplatsen för att det var så importerade.
Dessa katter hade ju självklart finfina namn (antagligen engelska namn) och detta gjorde att mamma kände sig en aning...utanför?

Tror ni hon skämdes när hennes kollegor frågade vad hon hade för en katt?

- Överviktig bondkatt som heter Sveriges vanligaste kattnamn, Missan. [Det var mammas svar]

ABSOLUT INGET fel på bondkatter. Enligt mig är det den absolut sötaste rasen, så himla söta ansikten. Andra katter har ju antingen spetsiga eller intryckta face, inte det vackraste kanske. Missans är perfekt!
Och jag menar, lite fett? Det har ingen dött av (säger vi..).
Bara mer att älska!


<3
3 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

fast jag känner en mycket fin raskatt;) <3

2008-10-16 l 14:37:28
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Kim

NAW va söt hon är <3

2008-10-16 l 17:34:15
  Lollo

Hihi jag tycker att Missan är jättesöt:) Siri också...även om hon också är en något överviktigt bondkatt;p<3 Dock är det ju inget fel på min lilla Birma heller:D<3

2008-10-17 l 23:41:04
Blogg/hemsida: http://loollooo.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: