Ny dag, nya tag!

                                            Datum: 2008-10-11 Tid: 11:04:42 Kategori: Blandat
Helg! Dock en trist dag eftersom vädret är sjukt grått.
Sov till klockan 10 idag och har inte hunnit med mer än att äta frukost i min ensamhet.

Pappa och Adam skulle beställa biljetter till AC/DC (!!) men det var slutsålt. Liksom. De biljetterna försvann ju med en högre hastighet än biljetterna till hockeyn förra säsongen. Shit. Aja, jag hoppas att vi får tag på biljetter på annat vis, för jag vill se dem!

Vet ni vad jag gjorde igårkväll eller?
Jag var hemma hos Kling och spelade trummor. Johan var min lärare och han är ju riktigt bra på att lära ut. Underbart. Det gick väl ganska hyfsat för mig tror jag. Visst, jag sög. Men det ska nog bli en förbättring [ hoppas jag ]. Åh, jag ville inte sluta. Men sen kom Klings syster Emma hem och då var det slutspelat.
Aja, fler tillfällen dyker väl upp.
Jag älskar instrument. Det kanske är något för mig i alla fall. Gitarr, piano, trummor. Ja, det är favoriterna just nu.

Hur det går med pianot och den där låten du skulle lära dig?
Inte bra.

Från det ena till det andra med ett litet tredje. Jag har ju varit borta från skolan nu i veckan. Hela veckan. Någon ängel där uppe tyckte väl antagligen synd om mig eller liknande, eftersom denne gjorde så att min lärare i de viktigaste ämnena jag har var sjuk även han.
Dock är inte min klass känd för att vara den studigaste på den här planeten, så jag ska inte drabbas av panik. Jag ligger nog till och med före vissa andra, trots min lathet.

Engelskaläxor har jag, i mängder. Men orka. Ja, det är den tanken som slår mig. Orka läsa flera 100 sidor och sedan skriva om det. Kan vi inte göra något roligt istället? Typ, snacka i grupper eller vad som helst. Bara inte läsa!

Usch, nu känner jag mig febrig. Ska lägga mig och vila lite!
Puss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: