She's blood, flesh and bone

                                            Datum: 2008-10-07 Tid: 21:00:37 Kategori: Blandat
Har precis rengjort Sixtens bur, det behövdes.
Det samlas alltid en massa mat och bajs där i som inte är så mysigt.
Jag tror att jag förstörde buren! Det bara knakade till när jag höll på...

Än så länge är den hel, och jag hoppas att den är det i morgon också. Fy vad hemskt det skulle vara om Sixten låg torkad i buren när jag vaknade. Nej usch! Inga hemska tankar.

Nu ska jag spela gitarr! :)
Jag är så GRYMT godissugen också.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: