Tillfällig design

                                            Datum: 2008-10-08 Tid: 23:14:29 Kategori: Blandat
Ja ni ser ju..

Herregud.
Men lila är en fin färg, jag gillar den.
Den här är ju bättre än den förra jag hade. Men bättre kommer. =)

Ha en fin kväll allihop! :)
Pusspuss
5 kommentarer                                                                                                                    
  Helena

Gillade verkligen headern =) Lila är ju en sån där favorit färg. Själv tänkte jag ha en lite mörkare lila med nå mönster på min design för hösten.



Hoppas resultatet blir som du vill när du väl är färdig =)

Kram

2008-10-08 l 23:18:39
Blogg/hemsida: http://misspoodle.blogg.se/
  Jim

Coola brushes du har tankat hem ;). Fast det är coolare att göra egna :), annars serela bra ut tycker jag :D

2008-10-08 l 23:21:41
  H*

- VAR GÄRNA MED & SVARA PÅ VECKANS FRÅGA I MIN BLOGG!

2008-10-08 l 23:21:41
Blogg/hemsida: http://merei.blogg.se/
  Helena...igen

Måste bara skriva en snabb kommentar tillbaka och tacka dig för din snälla kommentar =)

2008-10-08 l 23:36:44
Blogg/hemsida: http://misspoodle.blogg.se/
  mojje

det ser schysst ut

2008-10-08 l 23:41:22
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: