Torsdagen den 16/10 -08

                                            Datum: 2008-10-16 Tid: 17:38:11 Kategori: Photoshop
Hej vänner

Hur är det med er?
Med mig är det bara bra. Jag kom nyss hem fastän jag slutade runt 14. Efter skolan tog jag bussen in till stan och joinade Charlotte & Emelie på kebabhouse medan de käkade. Själv var jag inte särskilt hungrig, utan avstod. [ Okej jag smakade på ett och annat pommes..;) ]
Direkt efter deras kebabtallrikar så drog vi till Rådhuscafét. Där provade jag något nytt. Nämligen en varm choklad utan oboypulver. Istället för den vanliga så testade vi en annan sort med belgisk choklad i stället. Den var himmelskt god, men ack så mättande.
Trodde att jag skulle spy när halva koppen var uppdrucken + att en halv chokladboll hade passerat munnen.

Tog 16:25 bussen hem tillsammans med David och Fabian. Försökte desperat få Fabian att följa mig hem från busshållsplatsen, men det försöket misslyckades totalt. Aja, det blev till att gå hem själv. Snabbt som as gick jag också, vet inte ens varför. Det resulterade bara i att jag blev sjukt svettig. Mysigt. ^^

Riktigt slapp och go skoldag idag. Hade sovmorgon, vann två matcher i biljard mot Charlotte på morgonen, slapp historiaprovet osv, inställd engelskalektion osv.
Idag är det min dag vill jag mena.

Jag har alltid en sådan tur. Jag är tacksam för detta, men jag undrar när den tar slut? "/

Känner ruskigt mycket för att göra om min blogg nu. Till något snyggt, som kan vara hela hösten. Jag fick en idé förut! Nu vet jag vilka färger jag skall använda. Nu måste jag bara kolla lite koder osv. Dessutom behöver jag lite bilder också. Det ska nog bli superfint hoppas vi på.
Håll ut!

Nu ska jag fräscha till mig lite, sedan ska jag kila iväg till Johan en sväng.
Puss

.
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

skönt att du är frisk nog för att vara i skolan:) idag var det istället jag som känner mig sjuk och orkade inte med skolan:S måste höras om imorgon!!<3

2008-10-16 l 17:57:51
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: