Ullared

                                            Datum: 2008-10-25 Tid: 18:06:47 Kategori: Vardagslyx
Hej mina vänner : )

Ni anar inte hur trött jag är.
Kom precis hem efter en lång bilfärd..

Dagen började med att väckarklockan ringde 05:30 och jag stängde av den. Dock somnade jag igen och mamma fick väcka mig vid 06:20. Tog på mig några fula kläder och struntade i att sminka mig.
Resan ner mot Ullared började och jag tror jag sov mesta tiden i bilen faktiskt.

Jag köpte en hel del (HÅRFÄRG!) men kalaset gick "endast" på 920 enkronor. Jag hade faktiskt trott att det skulle kosta mer, men det var väl bra då.
Hittade lite tröjor, trosor, väska, kaninkmat i massor osv. Det var fullt där inne. Jag menar då det. Fullproppat! 4000 pers åt gången. Man såg i kärringarnas blickar att det var döda de ville. Allt för att kunna få sin tröja/kjol/äckliga trosa osv. Jag ville döda dem.
Haha både jag och mamma fick en liten utskällning.
Tell you more later!

Fotar det när jag har tid!

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort alla baciller som fastnat på mig under dagen. Sedan bär det av till Johan för att se på film. Mysigt. <3

Vi hörs! Och då blir det bilder. : )
1 kommentarer                                                                                                                    
  Nea

haha, du är ju rolig du! äckliga trosor och kärringar som var beredda att döda ;) hoppas dagen var bra i trots allt! kram

2008-10-25 l 18:30:37
Blogg/hemsida: http://linneagibbs.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: