Vad skådar mitt öga, om inte SNÖ?!

                                            Datum: 2008-10-31 Tid: 12:06:45 Kategori: Vardagslyx
Hej på er fina människor

Jag vaknade redan vid 04:59 i morses utav ett fruktansvärt hostanfall. Det värsta av allt var att det aldrig slutade, utan jag låg där under täcket och hostade som en galning i närmare en halvtimme.
Kunde dock somna om igen en stund senare och vaknade igen runt 9-tiden. Fick då istället värsta nysanfallet men kunde inte nysa på grund av halsen (!?). Fick ligga där och försöka andas medan halsen och näsan ägnade sig åt sina prylar.

Fick sedan ett sms av en gullunge där det stod snö ;)
Neej!
Visst gillar jag snö, men då ska det vara snö. Inte en massa regn och rusk. Fy.
Idag ska jag i alla fall bara vara här hemma, inomhus. Plugga historia/företagsekonomi/webbdesign.  I don't like it.

Nu ska jag väl försöka fräscha till mig en aning och antagligen städa Sixtens bur eftersom den är smutsig.
Kanske även ordna lite i Ellas bur. Katten har jag inte ens sett till idag. Undrar vad hon har för sig.

Haha justde. I mitt otroliga köttsår i fingret har det kommit in en massa smuts. Helt underbart eller hur? Det svider som fan, och övre delen av fingret har ingen känsel. Funderar på om jag ska tvätta det lite, det kanske vore en bra idé. : )

Vill ha en ny mobil nu i hastigheten också..

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: