We as people, are just walking ’round

                                            Datum: 2008-10-23 Tid: 23:10:00 Kategori: Vardagslyx
Just nu känner jag mig riktigt jävla spyfärdigt skittrött.

Dagens bästa:
* Lämnade in engelskan, musiken och gjorde engelskaprovet.
* Träffade mina underbara vänner i skolan.
* Träffade min man <3
* Åt 2 cheeseburgare på Mc Donalds med Olle.
* Gjorde egengjord varm choklad med grädde och marshmallows.
* Såg thrillern Dold under ytan med Johan och hans farsa.
* Svalde en riktigt enorm (enligt mig) tablett

Dagens sämsta:
* Otroligt smärtsamma finnar all over the face.
* Huvudvärk
* Snoret rinner..
* Trött och grinig

Jag får glädja mig åt att listan med bra saker blev längre än den med dåliga. Det är alltid något.
I morgon är det temadag i skolan och ungdomsmottagningen kommer dit och tjatar lite. Kan säkert bli jättetrevligt. Ska möta Charlotte vid KSS runt 8.

Nu mina kära vänner, är det dags för mig att släcka lampan, lägga mig ner i sängen, för att sedan försvinna in i drömmarnas värld..

Förresten
- Cajsa vi får träffas någon dag på lovet tycker jag. Är dock upptagen hela helgen med tanke på Ullared och färgning av håret.
- Jim...jag vet. Det blir säkerligen orange. Men jag får köpa en massa hårfärg och låta det sitta i riktigt länge!

Godnatt, kram <3
3 kommentarer                                                                                                                    
  din man <3

chokladen var suverän =) ... /// kul att du inte är trött o grinig när du är trött å grinig då =) pusspuss daarin =)

2008-10-24 l 09:27:27
  caj

okej:) men då får vi ses i början av nästa vecka då:) för jag åker troligen till Partille i slutet, för att ta de lite lugnt!! mitt rum ska bli klart i helgen med:D:D <3

2008-10-24 l 12:08:33
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  mojje

får ju gratulera till att du äntligen fått in arbetena;P

2008-10-24 l 13:30:52
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: