*´,- Äntligen helg!

                                            Datum: 2008-09-05 Tid: 16:30:38 Kategori: Blandat
Människor

Då var ännu en skolvecka avklarad, det känns ju helt fantastiskt.
För tillfället sitter jag vid den stationära datorn och sjunger. Känner mig hes som en gnu, så lär inte ha någon vidare röst om en stund.
Slutade lyckligtvis ½ timme tidigare idag, så jag hann med direktbussen vid 15.17. Där på satt Cajsa & David som jag så glatt joinade.
Nämnde jag att jag har en godispåse från Grahns i ryggsäcken? ;)

A, det här var sista flööötarveckan för min del. Hädanefter lever jag på frukt och grönt, tycker jag. Det håller ju inte att bara leva på godis och läsk. Börjar till och med tröttna på Coca Cola, och då har det gått allt bra långt.

För övrigt så sitter jag här med gitarren (<3) och spelar lite roliga menuetter! ;D Visor kanske det kallas. ^^
Nu vaknade katten till liv också.

Jag hade en skum tanke när jag kom innanför dörren.
Tänk om pappa har skjutit sig själv och ligger död inne på hans och mammas sovrumsgolv? Luktar det os från ett gevär?
Usch vilken tanke va?! Varför tänker jag sådär?
Hemsk barndom antar jag. :P Brukar kunna skylla på sådant ju.

Nejdå, men nu ska jag fortsätta med det jag...gjorde. Det vill säga sjunga och spela gura. Så jag antar att vi hörs om en stund igen.
Ikväll blir det nog lite kompisar antar jag. Nice att träffa de små fjunen! :) De är som små BARN för mig! ;D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: