A new day has come

                                            Datum: 2008-09-18 Tid: 10:05:47 Kategori: Blandat
Vädert är grått
[ Notera att jag inte skrivit fel på det första ordet, ren dialekt bara ;P ]

Har min första lektion nu som är historia. Håller på att hitta en massa fakta om mitt lilla område Mesopotamien. Går riktigt bra nu, känns som om jag har all fakta jag behöver! Gäller bara att skriva om allting med egna meningar, få ut det viktigaste osv.

Idag på morgonen så åt jag frukost i cafeterian med Charlotte och Anton. En stund senare dök även Emelie upp. Vi tittade på lite klipp från Idol som jag hade missat. Vilka människor det finns eller? Vissa ger sig verkligen inte. Riktigt skoj att se på när de gör bort sig. Haha!!

För att kunna koncentrera mig så sitter jag nu och njuter till låten Dalarna med Mando Diao.

Ikväll möter HV71 Timrå. Lätt att HV vinner, det hoppas jag på! =D Gröna sidan upp!

Back to work now! Kisses!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: