Ansiktsmask

                                            Datum: 2008-09-17 Tid: 21:13:57 Kategori: Blandat
Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så köpte jag inte bara jackan, utan även ett par handskar att skrubba kroppen ren med, och en ansiktsmask. Masken luktade himmelskt, och fastnade på huden direkt typ. Lite läskigt. Den torkade hyfsat snabbt, och sedan när jag skulle dra av den kände jag mig som en orm eller som en ödla som ömsade skinn. Tror inte att allt är borta ens nu, lite sitter kvar på halsen.









Mysigt,

Det läskiga med den masken var att hela ansiktet stelnade. Ögonen blev
hängiga och munnen kunde jag inte röra. Testa den ni, bara för skojs skull alltså. Var inte alls dyr. Mjuk blev man i fejjan i alla fall, alltid något. Förhoppningsvis så mår huden lite bättre nu. Fy för foundation egentligen, men ibland är den min bästa vän.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: