Besök hos tandläkaren igen, ja

                                            Datum: 2008-09-25 Tid: 13:55:18 Kategori: Blandat
God eftermiddag

Sitter vid en bänk bredvid Anton nu, med läraren framför mig. Det vill säga att han inte ser att jag bloggar. Egentligen ska jag göra någon typ av låt nu, men det går inte så jävla bra (som ni kanske förstår). Jag har ingen aning om hur programmet fungerar eller hur en låt ska...låta?!

Ett senare problem.
Vid 15:40 idag ska jag befinna mig hos tandläkaren i Hjo. En vanlig, årlig undersökning bara. [ Ska passa på att klaga eftersom plasten har lossnat! ]

Tro det eller ej men jag sitter och lyssnar på Pain of Salvation. Texterna där är väldigt, speciella, om man säger så.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det bandet, det är väl bra. Skickliga i alla fall! Kanske inte min musiksmak, menmen.

Time to go! :)

Ha en finfin dag! :)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

SV: jo, det tycker jag att dom borde fatta!! xD Haha, jag borde också ha bytt!! :P men orkar inte gå om ettan nu, o trivs ju i klassen o så, så jag blir nog kvar :S :P

2008-09-26 l 15:51:35
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: