Bilder, bilder, mer bilder..

                                            Datum: 2008-09-17 Tid: 19:06:52 Kategori: Blandat
Ja jösses!

Hela min eftermiddag har gått åt till att ta en massa kort, på mig själv.
 Låter grymt egoistiskt kan jag förstå, men jag tycker att det är riktigt roligt. Hade på mig min nya skinnjacka på endel kort bland annat. Det knixiga är ju att man med endast en armlängds avstång, inte kan fotografera hela sin kropp, så jag mixtrade med stolar i sängen för att få kameran att komma upp en aning.

Kom på att det måste ha sett sjukt dumt ut utifrån, så jag drog ner rullgardinerna. ^_^  Vad skulle grannarna tro om mig egentligen? Springer runt halvnaken i rummet och flyttar en massa möbler.
"Nej men oj, hon möblerar om!"

Nu skriver jag en sak som de flesta brukar skriva när de har köpt något nytt, men jag är seriös:
Jag fullkomligt älskar min nya jacka.
Visst, det kanske inte är en överdrivet stor skillnad på den jämfört med min förra (förutom att denna är hel än så länge!) men jag gillar den så mycket mer ändå.
499:- slängde jag ut för den. Värt! =D

Dock blev det inte så många bilder ändå, ca 30 om jag räknar snabbt. Det var ju så otroligt jobbigt att springa runt och fixa timern på kameran osv. Jag behöver en fotograf! :P

Trots allt fotande så pluggade jag nyss en stund. Eller rättare sagt så skrev jag lite på svenskan. Jag blir alltid så glad när jag har pluggat, jag känner mig så duktig. Det är synd att det händer så sällan bara..

Händelserik dag idag ju! Har ju gjort en massa saker när jag väl tänker efter. Städade älsklingens bur också så att den blev ren. Fyllde även på med mer röd sten . Piffade upp lite!


Jag är en riktig hårding! Jäpp! Snyggt där att datorn syns så fint i sängen. Det är där den brukar hållas.




Det är så svårt att få en tydlig bild på den bästa som finns. Ser ni den röda stenen? Visst är det fint! :)
Nu har jag hittat den perfekta texten till min sötnos, den lyder;

Den passar så bra. :')
Usch, nu tycker ni säkert att jag är töntig, men det struntar jag faktiskt i. Jag vet att jag inte är den enda här i världen som älskar sitt husdjur, sin vän.
Sixten är, mystisk, och det gillar jag med honom/henne. Alltid trott att det varit en kille, men jag börjar tvivla nu. Det spelar hur som helst ingen roll, jag älskar Sixten i alla fall. :)

Puss så länge.
Jag skriver säkert mer alldeles strax. Men långt inlägg det här.


2 kommentarer                                                                                                                    
  Tess

Har också en sån jacka, gillar den enormt! (L)

2008-09-17 l 20:14:35
  L

brukar man inte ha nått under jackan? :p

2008-09-18 l 00:00:28
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: