Dålig uppdatering!

                                            Datum: 2008-09-28 Tid: 21:24:23 Kategori: Blandat
Hello darlings

Usch, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den otroligt sunkiga uppdateringen idag.
Dagen har sett ut som så att jag vaknade runt 11-tiden. Halv panikslagen kutade jag runt i huset för att leta reda på min kisse. Dock fann jag henne liggandes på golvet i min brors rum. Skönt!? Antagligen.

Åt en rejäl frukost idag faktiskt. Havregrynsgröt, ostmacka och varm oboy. Städade sedan en smula för att sedan gå vidare med att sminka mig. Var nästan helt övertygad om att låta sminket ligga kvar i badrummet, men näe. Självklart mår huden bättre utan, men fan inte de människorna som tvingas se den fula skiten jag har på huvudet!

Träffade sedan min lilla Fabian och åt dessert med hans underbara familj. Kom återigen fram till att jag är fruktansvärt lik min kära moder.
Sorbet stod på menyn förresten, tre olika sorters. Lite lyxigt att vara där allt.
...och efter DET så var jag med Linus. Vi såg på Smala Sussie & lite på HippHipp.
- Det sitter 4 knarkare och knarkar inne i din soffa!
- 4 bara? Det skulle ju vara fullsatt
!
=D

Ska alldeles strax fota sakerna också. De jag köpte igår alltså. Blir dock inget kollage idag, det tar för lång tid. Dessutom blir det inte så himla tydligt då heller. Vi får se vad jag hittar på!

Kommer ett inlägg om några minuter/timmar...
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: