Eyes of truth

                                            Datum: 2008-09-30 Tid: 20:56:17 Kategori: Blandat
Åh, nu är det jobbigt.
Grafisk kommunikationen måste läsas om. Helvete. Jag var för seg med att lämna in sakerna.
Jävla fittlärare.
Ska snacka mer med honom och se om han kanske kan finna smartheten i sin lilla minimala kycklinghjärna och ge mig mer tid.
Jag menar, det är ju ändå jag, Melinda..

Var hemma från skolan idag med, det kanske jag nämnde igår.
Usch, jag mår inte bra, inte bra alls.
Hösten är på ingång.
Jag vet att jag inte kan skylla mitt dåliga humör och dåliga grejer jag gör på årstiden, men ändå..

I looked inside my soul, inside my heart..
Jag känner inte mig själv
Jag litar inte på mig själv
Vad ska jag ta mig till? Hur ska jag kunna göra något bra om jag inte vet vem som gör det?

Jag orkar inte mer. Jag lovar att inte skjuta mig själv, så dum är jag inte.
Men ändå, jag orkar inte mer. Åh!
Ledsen mun idag


1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (långiiiiiiis)

Melindis<3

2008-10-01 l 12:42:15
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: