Färgat håret!

                                            Datum: 2008-09-18 Tid: 20:28:19 Kategori: Blandat
Nejmen gud

Nu är läget som så att jag har färgat håret, - IGEN. Samma färg som förra gången, till och med lite mörkare. Annette sa att det här kommer hålla mycket längre, så jag hoppas att hon har rätt.
Hemskt att man ska behöva färga håret för att se någorunda ut, men sånt är livet. Dock har jag fått en kommentar idag av
David:
 - Jag tycker faktiskt att du är finare i din naturliga färg..

Men skit i honom, :D
Min käre vän Fabian följde med som sällskap medan jag satt där och såg ut som en alien. Vi satt där i köket tillsammans med min bror och snackade musik..
Jag älskar musik.
Lyssnade på en massa Sagan om ringen-musik förut, den är grymt fin. Tusentals instrument och människor är ju med för att det ska bli så perfekt som möjligt. Oslagbart! :) Fint att bara liksom, lyssna på medan man sluter ögonen.
Det gjorde mig sugen att få reda på allt som har med ljud att göra!

Jag har kommit in i en fas som gör att jag är villig att lära mig allt som finns. All information till mig bara! :) Jag tar in allt!





Ja,
jag och en kompis hade ett vad liksom. Vara naken i skolan en hel dag..


Olle likes
Haha vad kollar han på egentligen? Ögonen dras till något. ;D
  [ Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag ser inte direkt jättesnygg ut. ]
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: