I stadsparken

                                            Datum: 2008-09-20 Tid: 22:39:16 Kategori: Blandat
Befinner mig just nu i stadsparken hos Fabian.
Vi var först ett gäng, men nu är det bara jag och han kvar.
Förut idag kände jag mig jättesjuk, men sedan bestämde jag mig för att sluta klaga hela tiden och istället passa på att träffa folket som ville.
Fastän jag mådde piss så klädde jag på mig vettiga kläder, sminkade mig och fick skjuts ner till Fabians hus av pappa. Där befann sig han själv, Johan och hans brorsa Jimmy. Vi typ, kollade på någon konstig film som de hyrt. Killen som medverkade i den filmen hette Bacon i efternamn, men var grymt lik Jim Carrey.

En stund senare dök ett gäng grabbar upp. Emil, Adam och David. Några försvann, sen slutade det med Hammarskiosken. Där tog jag en utsökt Fransk Hotdog och fick även (läs: GRATIS) en stripsbricka. Riktigt nice av tanten som jobbade där. Hon var väl trött efter dagens pass och tänkte inte på vad hon gjorde. ^^,

Mår dock bättre nu, även om magen jävlas då & då. Fattar inte vad det kan vara, inget allvarligt förhoppningsvis. Kanske levern som spökar med för höga värden osv.
Vet inte riktigt när jag drar hem. Det är så långt hem vilket är riktigt jobbigt. Får väl bara hoppas på att Fabian följer mig hem sen en bit.
Sängen vore ju helt underbart nu

Vi hörs, men inte mer idag är jag rädd.
Ta hand om er, kram
2 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

du ska inte svälja så mycket^^

2008-09-21 l 08:41:20
  Cajsa

vi skulle väl ses om du skulle mått bra?! :/

2008-09-21 l 10:32:02
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: