Just a little bit more!

                                            Datum: 2008-09-16 Tid: 19:40:16 Kategori: Blandat
Hej!

Skolkade från sista lektionen idag, japanskan..
Jag har nog bestämt mig nu, jag skippar den kursen. Men då uppstår det ett problem! Jag ligger redan 50 poäng back på grund av programmeringen som jag inte gjorde. Jag och Emelie kom båda in väldigt sent i den kursen och lärarna trodde inte att vi skulle klara av att komma ikapp. Därför struntade vi i den.
Hur som helst. Nu till själva problemet!
Skippar jag japanskan så kommer jag i trean att få läsa sjukt mycket i trean. 3 extraämnen blir det nog, minst. Kanske att jag till och med får tenta av något under sommarlovet nästa år. Känns sådär, men det kanske är värt det? Jag pallar inte att ha japanska när det är en ICKE RELEVANT kurs att läsa. Kommer jag ha någon nytta av den sen? Skulle inte tro det.
Naturkunskap B, Svenska C och Fotografisk bild i trean väntar på mig känner jag. Minst..

I alla fall, jag drog in till stan istället där jag mötte Fabian, vi åt och vi spydde och vi drack. Min ekonomi är inte den bästa just nu...
Sluta ät ute Melinda!

Åt nyss fläskpannkaka med far & bror. Fabian lämnade nyss huset efter att ha stökat till ordentligt i mitt rum! Sängen ser ut som helvete, gitarren åkte i golvet, alla mina pengar flög åt alla håll, fotbojorna ligger någonstans och gömmer sig, skolpappren ligger utspridda överallt.
Kort sagt: det är katastrofalt där inne!

Jag ber än en gång tusen gånger om ursäkt för min ovårdade design. När jag orkar mina vänner...när jag orkar!

Disco is the shit by the way!
Det är full rulle här hemma på Ekorrstigen. ;P Allting hoppar omkring. ^^ Ha ha.

Kram!
1 kommentarer                                                                                                                    
  fawo

haha förlåt melinda

2008-09-16 l 20:14:38
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: