Läraren sjuk!

                                            Datum: 2008-09-18 Tid: 12:07:07 Kategori: Blandat

Jahaja. Här har jag gått hela dagen och oroat mig inför webbdesignen (eller nej, egentligen inte) och så är läraren sjuk. Det är en grej som är riktigt soft på den här skolan, vikarier skaffas aldrig. Vi får sitta här själva och pyssla med våra grejer. Dock är det nog bara 3 av 20 som faktiskt gör det man ska. Men, vi är ju faktiskt så pass stora nu att vi får ta eget ansvar, så det är ju lugnt. Eget ansvar!

Dagen slutar idag
klockan 15:25.
Engelska den sista lektionen, och jag är rädd. Läraren tycker inte om mig känner jag.

Kan det bli mer Kenza än sådär? -->
Tyckte att det kunde vara roligt att testa lite olika poser. Man måste ju inte alltid titta in i kameran.



3 kommentarer                                                                                                                    
  Amir Akrouti

sv: tackar :D

2008-09-18 l 12:49:52
Blogg/hemsida: http://gaybloggen.com
  RL

Följ min blogg www.koolakaulitz.blogg.se

Där finns ragladys nya smycken från min syster!

Ha en bra dag :)

2008-09-18 l 18:32:33
Blogg/hemsida: http://koolakaulitz.blogg.se/
  carin

Hej !!!!!!

2008-09-18 l 18:40:53
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: