Läxor

                                            Datum: 2008-09-02 Tid: 22:57:55 Kategori: Blandat
Underbart härligt med skola igen tycker jag
Har precis jobbat lite på inlämningsuppgiften vi har

Sitter här i min säng och lyssnar på My heart will go on
Känner mig underbart glad och lycklig
på lördag blir det Göteborg med en 2fotad liten kompis, förhoppningsvis inköp av både skor och kläder.

Ibland, typ nu, så är ju livet helt underbart
Man har vänner omkring en som man verkligen tycker om och kan lita på till 110%
U N D E R B A R T

Som Anton sa första gången jag träffade honom; Underbart, underbart. Allting är underbart. Underbart-underbart-underbart.

Urt närmar sig 23:00, dags att göra sig i ordning för sängen kanske.
Låter som en hyfsat idé.

P U S S
2 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

urt....

2008-09-03 l 10:44:08
  C

Kul att vissa mår bra......elr, varför bry sig om ngn som ändå vänder ryggen till när en VÄN verkligen behövs?

2008-09-03 l 19:01:36
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: