Lite skola + mycket shopping = för dyrt?

                                            Datum: 2008-09-09 Tid: 20:36:34 Kategori: Blandat
Tisdag

Nu var det 2 dagar och 8 timmar sedan jag bloggade, jösses.
Sitter i min säng och känner mig bokstavligt talat helt s ö n d e r k u l l a d.
Aja, någon gång måste man ju känna sig så också. ;P

Igårkväll kände jag mig riktigt sjuk, verkligen. Trött (sjukligt) och kände att jag är i början av en förkyldning. Bestämde mig då för att stanna hemma från skolan idag och vila upp mig. Men icke. Jag stack dit i alla fall. Dock med en liten längre sovmorgon än vanligt.
Tog bussen in vid halv 11 och möttes av en springande Anton, Carin & Charlotte. Tillsammans gick vi till ThaiHouse och käkade oss proppmätta på friterad kyckling, ris, nudlar, baguetter osv.

Hade bara engelska & svenska idag, skippade japanskan. Jag menar. Vi slutade svenskan runt 3, och japanskan skulle inte sluta förrän vid 5. Jag orkade helt enkelt inte vara där så länge.
Något som "livade upp" stämningen lite på skolan idag, var att en stackars tjej fick bli hämtad av en ambulans på grund av något jag inte vet. Epilepsi kanske? Ääh, kan ju vara vad som helst. Lika bra att jag är tyst. :P

Efter skolan så tog jag 4:an bussen till stan och shoppade upp alla pengar.
Tänkt ta bild på allt jag köpte, men precis när jag skulle fota min nya ring, så dog kameran. Jag orkar inte hämta laddningssladden tyvärr, så det får bli i morgon istället. =D

Djuraffären var jag som vanligt inne i, och då fastnade mina ögon på en pinnsmal Eldbukssalamander. Jag tänkte: Är Sixten fet för att vara ödla?
Den här var nämligen läskigt smal, benen var som små strån. Jösses. Men hur många salamandrar jag än ser, så är Sixten ändå gulligast. <3

Missan har lagt sig till rätta på min tröja i fåtöljen, ser rätt skönt ut. Själv ska jag alldeles strax lägga mig faktiskt. Senast halv 10 ska jag vara i säng. Ska försöka hinna med duschen först, och sedan kanske något litet att snaska på. Skulle inte sitta fel.

Btw, var inne på JC och köpte en present till brorsan. 3 par kalsonger för 199:-. Sådana fick han, sjävlklart med märket Adam. Passande menar jag. ;D
Han fick även 2 chokladkakor, så det blev han glad för. Smilet riktigt lyste! Nu måste han köpte present till mig också tycker jag, för MINST 226:-. Det var det jag betalade för hans present!

Näe, nu blir det dusch + käk.
Hörs i morrn, då med en massa roliga bilder. Elle roliga och roliga. Ni ser vad jag köpte! ;D Ska försöka räkna ut vad det blev sammanlagt också..Vill nog helst inte veta..

Pusspuss <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  C

det var farligt GOTT! ;D

2008-09-11 l 22:17:48
Blogg/hemsida: http://yokiin.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: