Lumix

                                            Datum: 2008-09-17 Tid: 14:04:27 Kategori: Blandat
Home early today!

Sitter i min brors säng (!) och skriver faktiskt. Det trådlösa räcker typ inte till mitt rum, så där är det alltid dåligt. Däremot är den väldigt hög här inne.
Ensam hemma, jag älskar't. Det är jag och katten som ligger/sitter här nu. Mysig hon är, kommer och lägger sig vid mig. Det är kärlek. <3

Friluftsdag idag då. På grund av körtelfebern kunde jag ej deltaga, utan stod bredvid och glodde ett tag. Dock boxades jag lite, men det gick ju sådär. Boxning är nog ingenting för mig. Det gör ju bara ont i händerna, i alla fall för de svaga (mig).
Jag, Anton och Carin åt på Benidorm idag, onyttigt som fan.
Köpte även en ny jacka..
Impulsköp precis som på matfestivalen. Såg den hänga där så fint, i min storlek och allt.
- Nej, köp den inte. (Anton)
- Men Anton, det är ju bara en femhundring. (Melinda)

BARA EN FEMHUNDRING?
Är jag galen? Jag har helt enkelt levt med mycket pengar för länge. Jag måste sluta shoppa. Jackan var dessutom inte allt jag införskaffade idag. Några handskar som tydligen ska vara bra för ansiktet, och en ansiktsmask åkte med också. Allt från H&M!

I trädgården förut så såg jag så himla fina blommor. Tänk att de inte har dött ännu. De riktigt lyser i färgerna rosa, gul, lila osv. Tog lite kort, men dock inga alltför fina. Ingen Nikon D100 nu inte, utan en liten Lumix bara. Tänkt vara smart och fota mig själv med jackan på, men jag vet u inte hur man ställer in så att den tar kortet själv...Bra!

Får försöka ändå! Kanske blir någon bild till slut.
Tog även lite bilder på Missan & Ella som var inne förut, håll utkik!

Puss&Kram
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: