Mitt i natta

                                            Datum: 2008-09-06 Tid: 00:59:13 Kategori: Blandat
00:53

Klockan är ganska mycket, men jag pallar inte att sova ännu. Kan inte slita mig från min nästan underbar(aste) ägodel!
Har precis tvättat av mig 10 kg smink och ligger nu i sängen, insmord med någon förhoppningsvis bra kräm i ansiktet. Hela mitt face kryllar utav finnar och det är vidrigt.
Jag vaknar upp på morgonen och känner på ansiktet. Det jag känner är ett knottrigt, äckligt anlete.

Åt middag hemma med familjen förut för en gångs skull. Fläskfilé med klyftpotatis, otroligt gott. Brukar ju nästan aldrig vara hemma vid middagstid på fredagar, men idag så. Dock stack jag en kort stund efteråt..
Träffade grabbsen och vi gick lite i stan (vårt vanliga, gamla hederliga härj!) åt lite godis, satt i hamnen, tittade in i ett spöklikt hus i Stadsparken, skrattade osv.

Jag är OTROLIGT trött just nu, varför sover jag inte bara?
Jag har tamejtusan haft körtelfeber och borde egentligen ägna dagarna åt att sova. Istället gör jag tvärtom, vilket svin jag är. Menmen, inget att göra åt. Ska däremot försöka sova hela dagen i morrn! Eller i alla fall fram tills klockan 15, då gästerna kommer.
Bror fyller ju 15 på söndag, men det ska vi fira i morgon istället. Kul med släkten. Jätte. Bara jobbigt egentligen, och jag väntar bara på att få ha mitt hus i fred.

I brist på annat att skriva just nu, så säger jag godnatt! ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: