Ny vecka, ny design

                                            Datum: 2008-09-15 Tid: 12:05:52 Kategori: Blandat
Hej på er trogna läsare!

Ni ser ju själva, det går SÅDÄR med min nya design. Ingenting vill komma på rätt plats, varför?
Hur som helst, är väldigt trött på allt som heter stilmallar, kodmallar osv, så nu får det va! Hoppas att ni överlever det.

Innan var ju bloggen i princip helt vit, vilket den inte är nu. Vitt kändes lite väl kallt, så någon mörk färg skulle passa hösten bättre tyckte jag. Vad tycker ni än så länge?
Allt är ju typ färdigt, förutom att jag ska lägga allt på plats och lite andra färger på texterna osv. Kom gärna med en kommentar! =) Inte alltför elak bara..

Sitter just nu riktigt bekvämt i soffan i skolans lilla bibliotek. Johan & Anton har jag intill mig, och lektionen är svenska. Ska egengligen läsa ur en fet bok nu, men ingenting jag läser fastnar just nu. Får ta mig tid i morgon istället.

Sitter och lyssnar på musik nu.
Efter skolan kanske jag ska fika lite, borde väl egentligen inte men...Får se! Kanske inte ens hinner! ^^

Ha det bra vänner! <3

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: