Nyhetsartikel färdig!

                                            Datum: 2008-09-23 Tid: 23:02:00 Kategori: Blandat
Jag jobbar på som sjutton

Jag har en tendens att strunta i det jag inte förstår/tycker är tråkigt. [ Det jag inte förstår blir genast tråkigt.. ]
Bland annat databashanteringen. Jag förstår inte ett jota av all information som skall lagras, mySQL osv.

Nåväl. Fick plötsligt inspiration till min nyhetsartikel inom svenskan. Skönt det. Den är så gott som klar nu, men en är långt ifrån ett mycket väl godkänt. Ska finslipa den lite i någon annan dag hade jag tänkt mig. Nu är det bara de små jobbiga frågorna kvar. De som jag inte hittar några bra svar på.

Har riktigt fin ordning på mitt rum för en gångs skull. Kläderna ligger inte på golvet, sängen är bäddad [ borde egentligen ligga där och slumra nu.. ] skrivbordet är i ordninggjort osv. Det är riktigt härligt med ordning har jag kommit på! :)

Förövrigt så dör jag nog snart i en hjärtattack om jag inte stänger av vibrationen på min mobil. Alla sms för mig helt galen och livrädd varje gång.
Skaffade en ny nokia-ringsignal idag med. Den är ju för härlig. :P

Sov gott nu alla människor där ute!
Kram <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: