Rihanna, feta ben?

                                            Datum: 2008-09-23 Tid: 20:31:37 Kategori: Blandat
Något som verkligen gör mig glad är att se kändisar som inte är sjukligt smala.
Det som då gör mig glad är att det faktiskt ännu lever människor där borta i USA som har en normal kropp. Till exempel Rihanna.
Jag tycker att hon har ett sjukt fint ansikte, och håret likaså! <3

[ Klicka på bilden för att göra den större. ]
Är hon inte fin? Jag tycker att hon är skitsöt. Läckra ben fastän de inte är som pinnar! :)
Vad tycker ni?
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: