Sixtens bur

                                            Datum: 2008-09-17 Tid: 19:17:40 Kategori: Blandat
En ytterst kort fortsättning från det förra inlägget.



Det är såhär han bor. Lite gräs att gömma sig i, en liten träbit och en ihålig stock. Stackarn egentligen. =( Inte ha mer yta att röra sig på. Kan dock säga att den jag fick Sixten av hade en ÄNNU mindre bur. Den här är ändå hyfsat stor om ni ser hur liten han/hon är. Gud! :)
Det var bara det!
Time 4 food! :)
2 kommentarer                                                                                                                    
  Andrea

Jag hade också en såndär en gång, men den rymde och så hittade jag den torkad i ett hörn. :P

2008-09-17 l 20:12:30
  Sophie

Fin bur! Fint med det röda. ;)

2008-09-17 l 20:13:24
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: