Slut på måndagen

                                            Datum: 2008-09-01 Tid: 22:44:41 Kategori: Blandat
22:37

Jag som var bombsäker på att nu när skolan drog igång igen, så skulle jag blogga som aldrig förr (med tanke på att jag har en dator till hands allt the time) men så blev det verkligen inte.
Jag har inte längre några lektioner som är så pass dötrista att man inte kan göra något annat än att blogga, utan jag gillar nästan allt.
Låter ganska helt rubbat.
Idag i alla fall, har varit en helt underbar dag. Den började med att mobilen ringde 06:00, till att sedan fortsätta med skolan. Vänta, jag tar det i punktform istället.
Min dag i punkter!
  • Kommer till skolan runt 07:20, sminkar mig som vanligt inne på toaletten tills någon rolig människa dyker upp. Är nästan alltid ensam i skolan på morgonen på grund av den tidiga ankomsten.
  • Anton och jag inser till vår förfäran att den första lektionen är inställd på grund av en sjuk lärare. Eftersom den andra lektionen vi har leds av samma lärare, så är vi lediga hela förmiddagen. Underbart? VI KUNDE HA HAFT VÄRLDENS SOVMORGON!
  • Eftersom varken Emelie eller Charlotte verkade dyka upp så tog vi första bästa buss in till stan jag och Anton. Väl där så köpte vi nässpray, åt en god frukost på ett café, och jag skaffade mig en mysig scarf från Indiska. Vit och go! Hämtade även mitt fritidskort av Fabian uppe på Västerhöjd. Snacka om att jag känner mig som en bonde när jag går där. Skulle aldrig palla skolan! Jag är, och förblir, en datatönt! =) En stolt sådan! (A)Toaletterna på Meddo funkar oerhört bra om man har bråttom iväg på toaletten och inte vill betala dyra summor.
  • Tänkte äta lunch på Benidorm, men kom fram till att DET orkade vi inte. Anton tog istället en tallrik med pommes på Kebabhouse
  • Vi båda kokade av ilska!
  • Back to school! Svenska, musik och engelska stod på schemat. Engelskaförhöret gick nog hyfsat!
  • Drog till Skövde solarium efter skolan och solade där i 30 minuter för 50 kr. Prisvärt! Men ack så varmt. Trodde att jag skulle dö. Första gången i mitt liv som svetten verkligen RANN. Från nacken ner till magen, -vidrigt.
  • Mötte Johan i parken och gick tillsammans med honom ner till Rese och mötte upp Emil. Gick med dem bort dit de skulle träna. Mysiga grabbar! :)
Det förklarar min underbara dag hyfsat bra! Hoppas ni förstår den lika väl som jag.
Är fantastiskt trött nu, så jag kanske har lite felstavningar här och var, men whatever. Vad gör det om 100 år? Inte överdrivet mycket kanske.

Puss & Kram på er, godingar
Sov gott!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: