Studsmattan är borta

                                            Datum: 2008-09-21 Tid: 14:34:45 Kategori: Blandat
God eftermiddag! :)

Återigen är jag placerad vid datorn i min underbart sköna säng.
Var nyss ute och plockade ihop studsmattan, så nu är det tomt i trädgården igen. Har dock inte hoppat alls mycket i år så jag saknar den ju inte direkt. Börjar studsmattorna dö ut?
Känns inte som om det är lika roligt längre och inte lika många som hoppar. De står där i trädgårdarna bara och..ruttnar bort?

Det erbjöds lax till lunch idag med fetaost och risoni. Riktigt gott faktiskt. Vad bra gjort av min mamma att stå där och kocka fastän hon är förkyld och har feber. Starkt!

Hittade kameran! =D Den låg i pappas garderob, fulladdad och med 79 kort kvar att ta.
Är inte det lite lite? Får väl helt enkelt radera några kort om det skulle bli så att vi tar mer än 80 kort. Det gör vi säkert. ;P Det brukar lätt gå överstyr. ^^

Näe, nu MÅSTE jag plugga!
 Panik!

Puss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: