The dreams are gone..

                                            Datum: 2008-09-22 Tid: 20:53:44 Kategori: Blandat
Förlåt för dålig uppdatering idag

Sitter i min säng och studerar. Historiauppgiften ska vara klar i morgon och det är ett grupparbete. Då gäller det att hänga med, man vill ju gärna inte förstöra för sina gruppmedlemmar liksom.

Imorgon är det skolfoto. Förstår ni min rädsla?
Klädseln får bli svarta strumpbyxor, den bruna saken från Gina Tricot och mina klackisar. Jag ska be till Gud att jag slipper sitta ner.

Idag har varit en sån där dag då allt, precis allt, bara går åt helvete. I alla fall humöret. Ibland tål jag bara inte "roliga skämt" som för stunden bara blir otroligt jobbiga.
Kort stubin, det är Melinda det. ;P

När jag kom hem idag hade mamma möblerat om i mitt rum eftersom det var så himla stökigt. (...) En rubbning på ett bord gjorde om hela rummet till något mycket bättre. Tänk så lätt det kan vara att göra om någonting.

Nej justde, plugga var det. Och Ella! :)
Pusspuss <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: