The light in my soul!

                                            Datum: 2008-09-07 Tid: 11:33:00 Kategori: Blandat
God morgon

Känns som om klockan är runt 3 på eftermiddagen, medan den inte ens är halv 12. Vad skönt egentligen.
I morses blev jag väckt av mamma och pappa som kom med bricka + presenter till Adam. Vi gick in till hans rum och sjöng för honom medan han öppnade sina presenter.
Dock fick han inte så många eftersom han redan har  fått en moppe för 15 000:-. Tro inte att jag står där som ett fån utan att få något, utan precis som varje år får även JAG en lite gåva. Den här gången 4 trisslotter. Vinst på 2 av dem, så 75:- ärjag för tillfället. Vilken summa!

Missan
går omkring och jämrar sig över något som jag inte kan förstå vad det är. Antagligen vill hon upp på vinden eller ha lite mat. Aja, nu ligger hon i alla fall still och är tyst, utan någon som helst fyskisk våld mot henne! ;D

Vad händer idag då?
En lugn fridfull dag bara antar jag. Sticka över till en kompis lite senare och titta på någon film kansk, trevligt! =) Läxor har jag också, kanske borde läsa dem lite. Men, det kommer ändå inte bli av. Jag är verkligen den eleven som en lärare inte vill ha.

Igårkväll var jag med Johan, Kling & David. Vi tittade på Tv en stund, bland annat pirates of the caribbean som gick på 4+ eller något.
2 av grabbarna hade även köpt med sig lite godis till oss (eller jag ringde och bad dem..) Men måste ju få lite lördags-mys-känsla!
Efter tvtittandet, stack David hem medan resten gick en promenad. Vi gick till skolan, där jag skulle leka och stojja. Det resulterade i att jag föll på en hal ramp. Det var så pinsamt! Men jag får skylla mig själv som ska klänga på allt, nu sitter jag här med ett uppskrapat ben. Dock gör det inte SÅ ont. ;D

Ha en fin dag! Pusspuss
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emma Andersson

Tack, va glad jag blir :) Hur man får färg bakom länkarna kan du läsa om på designadinblogg.se, där finns allt man behöver veta om bloggdesign och lite till.

2008-09-07 l 17:37:57
Blogg/hemsida: http://emmaandersson.se
  caj

ses snart??:D

2008-09-08 l 09:05:29
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: