13 222 steg

                                            Datum: 2009-04-27 Tid: 20:45:46 Kategori: Vardagslyx
Hej mina vänner

Siffrorna i rubriken är inget annat än de antal steg jag har tagit idag, det är väl inte så illa?
För att vara en student som egentligen borde sitta ner och plugga dagarna i ända, så har jag ju fått ihop riktigt mycket. Gick med stegräknaren synlig idag, vilket resulterade i att det kom fram en kille till mig och frågade om jag hade diabetes.
Jag sa att jag inte hade det...

Hade en helt vanlig skoldag idag, men jag är faktiskt inte så van vid måndagar. Av olika skäl brukar jag faktiskt stanna här hemma i Hjo den här underbara vardagen.
Dock var den här helt ok. Jag fick reda på vad jag fick på min hemtenta i historia, jag fick G+. Inte illa! På den förra tentan fick jag G-, så då var ju det här betydligt bättre.
Dock ligger nog betyget kvar vid G, i själva kursen alltså.

Sitter iförd endast en handduk eftersom jag nyss duschade. Passade även på att färga håret innan, av färgen som blev över sedan sist.
Antagligen märks ingen skillnad, men vi får hoppas att det grå/råtta försvinner i botten i alla fall..

Besökte ungdomsmottagningen förut och började snacka med 3 stycken små killar i typ, 13årsåldern.
De var ute efter kondomer...
Jag tog tillfället i akt och började snacka med de små gossarna. Undrade vad de skulle ha kondomerna till eftersom de var så små, och lovade också att fixa ett par till dem. 2 av dem fick senare 10 stycken.. hoppas att de inte missbrukas. xD
Enligt min bror så tyckte de i alla fall att jag var "asschyst!", det var ju positivt..:'D

Nu ska jag klä på mig, sedan bära in Nelly. Hon har varit utomhus hela dagen!

1 kommentarer                                                                                                                    
  karin

jo jag trivs i båda men osm sagt,variation är ju alltid roligt:)

jag är blond igentligen, eller mörkblond:)

2009-05-19 l 20:13:49
Blogg/hemsida: http://kakkaforsse.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: