22/4 Onsdag 2009

                                            Datum: 2009-04-22 Tid: 19:42:42 Kategori: Vardagslyx
Nelly skuttar omkring och har sina ryck medan jag sitter här och ska försöka få ihop ett litet inlägg.
Missan befinner sig ute i hallen i byrålådan och kollar förskräckt på Nelly, som om hon vore farlig.
(Det är ombytta roller här hemma, katten är rädd för kaninen, och kaninen är nyfiken och vill leka..)

För tillfället känns det rätt skönt med allt. Hade mitt tal i svenska igår (om alkoholens inverkan i samhället) och fick MVG- på det. Ett framsteg eftersom jag på mitt förra tal "bara" (låter dumt att säga) fick VG+. Jag är riktigt nöjd! Innan talet vågade jag knappt tro på ett VG, helt ärligt.

Allt flyter på med skolan, riktigt skönt. Idag gjorde jag, Emelie och Anton vår reklamfilm som jag trodde aldrig skulle existera. Men den blev faktiskt väldigt bra (rolig om inte annat) så jag hoppas att någon annan än vi själva tycker det.
 
Fick klartecken igår att Ella har det bra, det känns riktigt bra. Det visste jag i och för sig innan, men ändå skönt att nu ha det säkert. Jag saknar henne, men å andra sidan har hon det bättre nu än vad hon kan ha i en liten bur i min trädgård.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: